sobota, 17 kwietnia 2010

PUDEŁECZKO ;-)

..dzięki super kursikowi Sylwii (o TUTAJ ) ,znanej nam również jako Qrczkas , postanowiłam stworzyć jedno małe pudełeczko ..ih..kilka dni trwało aż zdecydowałam się Wam je pokazać ..Wyszło pokraczne ,krzywe..i w ogóle do niczego..ale człowiek uczy się na błędach i myślę,ze następne będzie ciut lepsze:-)
 Sylwia jest niesamowitą uzdolnioną dziewczyną i daleka jeszcze moja droga ,do takich cudnych prac jakie tworzą jej zwinne łapki !! Pomysł z " fruwającymi " motylkami również należy do niej..moje pudełko ,to nieudolna "ściąga" jej pięknej pracy.Bardzo dziękuje za kurs Sylwio,jeszcze nie raz z niego skorzystam!!
Dublin od kilku dni pięknie słoneczny..fajnie,ale słonko i cienie troszkę zepsuły jakość zdjęć :

6 komentarzy:

  1. Ja tam żadnych krzywizn nie widziałam, ale może ślepa jestem. Jak dla mnie super pudełeczko może i ja kiedyś spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie podoba to pudelko, ile to pracy to sama wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ....piękne!!! nie ma tam żadnych krzywizn...a za to piękne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuje !!!
    Miło mi również ,ze zaglądają do mnie nowe dziewczyny:) juz pomykam na Wasze blogi z rewizytą!
    Fajna sprawa z tym blogowaniem,można poznać tyle fajnych ludzi :)))

    OdpowiedzUsuń