niedziela, 19 grudnia 2010

JESTEM..

..jestem..może troszkę ostatnio zapracowana /niestety nie w ten sposób jak bym chciała..moje scrapki leżą i już krzyczą do mnie ze stołu../
Po za tym dopadło mnie troszkę złego..ale nie będę się tu na ten temat rozpisywać,bo i po co..może minie..
Madziulka ,ściskam Cie mocno ,nie przypuszczałam ,ze będzie ktoś za mną tęsknił ;-D

Zaległych kilka fotek Wam dziś przedstawiam,karteczek dużo poszło w świat ale niestety zdjęć się nie doczekały/ tęsknie za moim parapetem w starym mieszkanku,tam takie fajne światło było i fotki zdecydowanie lepiej wychodziły/

Karteczki oczywiście w świątecznych klimatach ,a jedna z nich pojawiła się wyzwaniu Asica w TWORCZYM POKOJU.Oczywiście spieszcie się ,bo czas zgłoszeń jeszcze nie minął











Pozdrawiam cieplutko ;xxx

7 komentarzy:

  1. No wreszcie :)
    Piękne prace :) wycinanka świecznika mnie zauroczyła :) i świetnie ją wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jesteś nareszcie, wypatruję Cię i wypatruję! Śliczne kartki!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta kartka ze swiecą !!!!!
    dawno Cię nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, dobrze że już jesteś... martwiłam się. Głowa do góry, pozbieraj okruszki radości, jesteśmy z Tobą.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! szkoda, że się nie odezwałaś, będąc w Płocku :( ale pewnie miałaś sporo spraw do załatwienia... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń