sobota, 2 kwietnia 2011

RÓŻOWO..

.. u mnie wciąż i wciąż za sprawą UHKowych papierków!! Tym razem wykorzystałam je do zrobienia karteczki na roczek słodkiej Majeczki :)
Nie mogę doczekać się kolejnych paczuszek ale te dopiero będę mogła odebrać w Polsce, po 20 kwietnia :(
Na karteczce jest i mój nowych stempelek.. koleżanka chłopca,którego miałyście okazje poznać kilka postów wcześniej ;-) oczywiście pokolorowana promarkerami .









Napisy i serduszka to nic innego jak kalkomania (yyy..chyba tak to się nazywa ;-P )
Ach i baaardzo spodobał mi się pomysł podpatrzony u dziewczyn( TU i TU) z tymi wiszącymi chorągiewkami :-p
Po porannym słonku i ciepełku zaczęło u nas padać (to akurat nie dziwne ) i grzmieć..czyżby pierwsza wiosenna burza..?..więc fotki takie sobie ..

pozdrawiam wesoło i zmykam do mojego bałaganu..duuuużo pracy przede mną:)

12 komentarzy:

  1. jaka słodka i dziewczyńska, po prostu cud miód :))

    OdpowiedzUsuń
  2. hoi Jaga wat een lief kaartje meis al kan ik er geen bal van lezen wat er op de vlaggetjes staat ik vind ze Top een super leuke kaart weer

    groetjes Cora

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki stempelek :)
    Karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Widzę, że kolorowanie wciągnęło Cię na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna!a papierki sa swietne chyba tez musze zakupic:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zarówno karteczka z chłopcem,jak i z dziewczynką są superowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is darling! Thanks for joining us at the CPS Sketch blog this week! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń