sobota, 21 maja 2011

ZAINSPIROWANA..

..pracami Agnieszki ( właśnie TYMI),poczyniłam kilka karteczek dla mam. Bardzo spodobał mi się jej sposób wykorzystania Gizmowych rameczek i napis..i pozwoliłam sobie na "lifcik". Wykorzystałam oczywiście dobrze Wam już znane papierki UHKGallery i wyciętą rameczkę z kolekcji Green Expectations( o TEN papierek). Z Gizmową rameczką też mam kilka ale czekają na sesję zdjęciową:))



Zauważyłyście pewnie ,ze kocham wszystkie kompozycje kwiatkowo-listkowe ;-P .
Listków zawsze u mnie dużo i w różnych rozmiarach..tym razem sposób ich ułożenia podpatrzony u Enczy (o TU )

Zimno u nas dziś okrutnie i wieje tak ,ze strach głowę za okno wystawić..dzień sprzyjający "kartkowaniu" :)
Pozdrawiam
xxx

10 komentarzy:

  1. Piękna...taka elegancka i delikatna...cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna jak już wyżej Agnieszka napisała delikatna kartka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo subtelna kartka, przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna!!!! JAga na[pisz proszę gdzie dokładnie można wyrwać te przecudowne rameczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję :****

    Marzenko,ale ja napisałam dokładnie ,a po kliknięciu na link otwiera Ci się nawet strona sklepu :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaga kartka super! Co do motylków to szkoda mi było by leżały w szufladzie, więc próbuje wpasowywać je w kartki. A efekt taki jaki widać:) Jak masz za dużo to chętnie przyjmę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam za moją nieuwagę... :P szukałam u Gizma a nie u Uli :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wszystko skomponowane - i tło, i ramka i "fiatusek" (jak mówi moja młodsza). W dwóch słowach: styl i szyk :)

    OdpowiedzUsuń