niedziela, 30 października 2011

MONOCHROMATYCZNIE..

..i wciąż różowo u mnie na blogu..znowu pochmurnie zrobiło się za oknem, więc pewnie to stąd potrzeba takich kolorów :):)))

Tym razem wpadł mi w łapki cudny papierek UHK Gallery z kolekcji Winter Garden (o TEN ) i stempelek Kraftin Kimmie :)







..a ponieważ na blogu  KRAFTIN'KIMMIE STAMPS trwa

Challenge 102 - Make it Monochromatic!!

swoja karteczkę tam zgłaszam :)

Monochromatycznie jest też na blogu STAMP, SCRAP&DOODLE SATURDAYS i moja karteczka wędruje również tam :P

p.s.obiecuję ,że kolor różowy pomału zaczyna mi się nudzić ..i już wkrótce pojawią się inne kolorki na moim blogu,heehee

pozdrawiam serdecznie,
xxx

30 komentarzy:

  1. Śliczna słodka i...różowa.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie nudzi róż w twoim wykonaniu... cudnie Jaguś!

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam, a ja lubię róż :)
    Kartka wyszła CI perfekcyjnie :)
    Super kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna!! Kolorowanie pierwszorzędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że ostatnio na różowo :P
    ale to nic, wcześniejsze ładne, a ta nawet bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda się trochę różu w tej szarej rzeczywistości ;)
    Ale... tęsknię za Twoimi zieleniami :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka, a stempelek boski, choć ja chyba nie umiałabym go użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna!! Taka wesoła i beztroska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż bardzo Ci służy ;).
    Kartki w niego ubrane wychodzą znakomicie!
    A ten pokolorowany stempel - mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co piękne karty. Obraz jest bardzo słodkie. Piękne
    Ike xx

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne jest Twój różowy :)
    karteczka boska!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka piękna, a stempelek przesłodki. Ja tam lubię różowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stempel, pięknie pokolorowany. Całość bardzo "słodka" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Jaga

    This card is a real beauty love the image she is gorgeous in pink ! also the flowers wow they are so beautiful , and the little bear in the corner off your card oooo so cute !!

    Hugs Cora

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodziak! świetny stempelek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Różu nogdy za wiele zwłaszcza w tak chłodne dni. Powodzenia na konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie lubię różu, ale tak kartka mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna, a te kwiatki śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. This is absolutely gorgeous!! You've coloured Goldilocks beautifully and I adore all those pretty flowers!! Great job and thanks so much for joining us for this week's Kraftin' Kimmie Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  20. A dziś wpadłam do Ciebie z serdecznymi życzeniami urodzinowymi :*** Życzę Ci uśmiechu na każdy dzień, zdrowia dla Ciebie i dla Twojej rodziny, nieustającej weny, spełnienia marzeń i tego wszystkiego, czego sama byś sobie życzyła!! Chciałam dla Ciebie zrobić kartkę, ale nie mam Twojego adresu :(
    Może za rok? ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja Ci zycze wszystkiego najlepszego, zdrowia, pogody ducha i wielu jeszcze wspanialych projektow...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ten róż naprawdę nie jest - moim zdaniem - przesłodzony. Po prostu taki dziewczyński :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stunning card! Love all that pink!

    Thanks for inspiring us at SSDS this week! Hope to see you again soon!

    Hugs, Sande xx

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna kartka. uwielbiam takie słodkie klimaty.

    OdpowiedzUsuń