sobota, 21 stycznia 2012

OSTATNIE..

..okrągłe karteczki ,które u mnie widzicie..obiecuję! przez jakiś czas nie zanudzać Was nimi..heeheee

       A wszystkim Babciom życzę dziś wszystkiego co najlepsze, pociechy z wnuków i duuużo zdrówka !




Ja przygotowuje się do naszego pierwszego spotkania scrapowego w Irlandii :) Już nie mogę się doczekać! Foto relacja mam nadzieję pojawi się na blogu..mam nadzieję,bo wierzę ,ze znajdziemy chwilkę by zrobić sobie zdjęcia ;P

Przesyłam buziaki dla wszystkich świętujących Agnieszek ! Nie martwcie się ,jak tylko zostaniemy babciami nikt o nas nie zapomni,heehe !

Pa!

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ''babciu'' Agnieszko (czas szybko leci;) ). Piekne kwiaty uzylas do przybrania (biale) ciekawa jestem czy sama je zrobilas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś wszystkiego najlepszego w dniu imienin :*
    Karteczki prześliczne, jak zawsze, uroczo skomponowane :) I oczywiście życzę wspaniałej zabawy na spotkaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zniewalająco piękna!
    Najlepsze są dodatki!
    Te zawijasy wykrojnikowe-CUDO!
    Koronkowa kokarda jest jak uwieńczenie dzieła:)
    Super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne karteczki, zawijaski, koroneczka, wykrojniki wszystko ze sobą ładnie się komponuje:)wszystkiego najlepszego z okazji imienin:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycam się Twoimi kartkami są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje kółeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo piękne są te Twoje kółeczka !!! A jako Babcia , dziękuję za życzenia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. och, te są takie inne,stylowe i eleganckie:) Może dzięki kolorystyce? Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczne!
    pozdrawiam i zapraszam na candy - http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie możesz tak "zanudzać" - piiiiiękne są! no bjjuuuutiful normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię te Twoje okrągłe kartki, są mega eleganckie i piękne!
    Wszystkiego naj...naj...naj... z okazji imienin! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tak jak ewa powyżej lubię być tak zanudzona:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha - to życzenia również dla mnie i chętnie bym taką śliczną karteczkę przygarnęła :))))))))))

    OdpowiedzUsuń