wtorek, 7 lutego 2012

MÓJ DEBIUT ..

...tak ..tak..i   wesoła nowinka ,która spotkała mnie ostatnio i którą mogę oficjalnie podzielić się już z Wami :))) Agata,właścicielka sklepu Agateria zaprosiła mnie do zasilenia DT na blogu sklepowym :)) Woooohooo!


Duma mnie rozpiera ,stempelki Agaterii pokochałam już dawno i bardzo lubię z nimi pracować więc buziak śmieje mi się od ucha do ucha ,na samą myśl o współpracy:))
W szeregach DT są już znane Wam doskonale dziewczyny :  Agata, Sasilla, Hogata, Fejferek i Takaya !
 Jestem szczęśliwa i podekscytowana !!!!

Trzymajcie kciuki w każdy wtorek,bo właśnie tego dnia prezentować będę na sklepowym blogu swoje prace:)
Dziś  przygotowałam komplecik na chrzest (jak domyślicie się po kolorku-przeznaczony dla chłopca :-P)
Celowo wybrałam TEN stempel ,bo jest widoczny i nie "ginie" wśród wzorków papieru i wszystkich dodatków wykorzystanych przez mnie :D


Oczywiście papierki,to znane Wam  UHKi (o TE ),moje wykrojniczki dobrze Wam znane i jeden nowy(o TEN)

                          Zapraszam serdecznie do sklepu ,jak i na sklepowego bloga !!!

Ściskam ,
xxx

20 komentarzy:

  1. Gratuluję :))) A debiut bardzo udany. Śliczny komplecik:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do gratulacji. Wszystkie Twoje prace są urzekające, wiec nie będę się za dużo rozpisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!!!! Stempelków nigdy dość :D
    CUDNE PRACE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! I oczywiście wtorkowe kciuki zapewniam ;)
    A niebieski komplecik - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!!!
    Komplecik uroczy :)
    Z kciukami nie obiecuję bo zawsze mam problem jaki dziś jest dzień tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik prezentuje się niesamowicie! I serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! Piękny komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplet, szczególnie torba-pudełko bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję! Komplet jest wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! Komplecik jest prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaguś, no przecież sobie świetnie poradzisz! a ja zaglądam do Agaterii więc tym bardziej chętnie popodziwiam Twoje prace i tam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za debiut, jestem pod wrażeniem. Perfekcja w każdym calu.
    Kibicuję i z przyjemnością będę pilnie śledzić Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję:),,w pełni zasłużyłaś..towrzysz śliczne prace:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie dziękuje wszystkim!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny komplet, szczególnie pudełeczko mi się podoba. No a papiery UHk - to sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!! A komplecik boski...

    OdpowiedzUsuń