czwartek, 17 maja 2012

TĘCZA..

..może nie tak do końca..bo nie do końca takie kolorki..ale tak mi się skojarzyło ciachając te papierki :)



Karteczki delikatne,bardzo podobne do siebie..jednak każda z nich różni się nie tylko kolorkiem ale również jakimś szczególikiem..



..i jeszcze raz razem:)
  

Pod nożyczki dostały się papierki z Magicznej Kartki ,wykorzystany wykrojnik to Mariankowa ramka owalna i stempelek oczywiście  Agateriowy:)

A co u mnie ..zmiany w mojej pracy pomału mnie wykańczają, całe dnie poza domem i bieganina z miejsca na miejsce..ih..wracam padnięta późno wieczorem :(..Spróbuje pociągnąć tak do września..a jak Filip zacznie przedszkole z czegoś będę musiała zrezygnować..może będę miała wówczas więcej czasu na scrapowanie..? :)

Ach i wszystko wskazuje ,że i w tym roku będę na zlocie w Warszawie:))) Jak dobrze pójdzie to już w ten weekend rezerwuje bilety:))) Kto z Was się wybiera?

Pozdrawiam cieplutko i pięknie ..bardzo pięknie dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze pod poprzednimi postami!!! To takie miłe ..szczególnie w tak ciężkim dla mnie okresie!!!Dziękuję !!!!


buziaki późnowieczorne ,
xxx

28 komentarzy:

  1. Ja się wybieram, ja!!! Może znowu się spotkamy :)

    Karteczki prześliczne i bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, piękna kolory tło i rewelacje kartki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby takie proste ...a super wyglądają
    w skromności siła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj sie cieplutko.
    Niebieskie karteczki WOW.

    OdpowiedzUsuń
  5. raaaaaanyyyyy - tak niewiele, a tak wiele.... cudowne te karteczki, chyba Cię zliftuję - mogę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu,baaardzo proszę:))Cieszę się,ze się podobają:)))

      Usuń
    2. Dziękuję :* oczywiście odeślę do źródła :)

      Usuń
  6. w prostocie tkwi tyle uroku.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypadła mi do gustu Twoja tęczowa kolekcja. Kartki są bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste i eleganckie, motylki wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te karteczki....w prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagus tzrymaj sie cieplutko i sie nie daj..po czasie beiganiny nadchodzi zazwyczaj spokój..
    karteczki sa urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!
    ale najbardziej przykuła moją uwagę druga karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, a turkusowa i niebieska najśliczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne w swej prostocie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne i pięknie się prezentują razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne :) delikatność matczyna... tęcza... mnie się jeszcze skojarzyły z pisankami przez wzorki, super Ci się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ kolorowo i optymistycznie się zrobiło :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki :) choć przyznam szczerze, że papierki kojarzą mi się z Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna tęczowa "produkcja"!!! Ja mam zawsze kłopot z dużymi wzorami na papierach, a Ty śliczne kartki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki wyszły wspaniale :) Ciesze się, że papierki się przydają :) Ja także będę w Warszawie i bardzo się cieszę, że się poznamy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne!!! Cudowne kolory :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń