sobota, 2 czerwca 2012

G jak GAZETA..

..to temat nowego wyzwania na blogu Scrap Cafe. Należy wykonać pracę w dowolnej tematyce i formie byleby tylko znalazł się w niej jakiś kawałek gazety :)
Z wyzwaniem poradziłam sobie dzięki nowej kolekcji G-45..wśród której papierków znalazł się jeden"gazetowy" ;P


 


     
    Kółeczko to cześć z zestawu Spellbinders'a - TEGO ,widać jeszcze kawałeczek innego wykorzystanego wykrojnika...ale nie mam pojęcia jakiej firmy ;-P ..to jeden z pierwszych jakie zakupiłam daaawno temu:)
Napis to oczywiście wycinanki ze Skrapińca!   

Pozdrawiam ,dzis w Dublinie pada i pada ..a było tak upalnie w zeszłym tygodniu...;( 




8 komentarzy:

  1. skomentuje analogicznie do tej pieknej kartki "so cute" Kochana :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaka cudna! :)
    a ja wczoraj miałam do ciachania zielony papier w groszki, choć zupełnie w innym stylu mi to wyszło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, rewelacyjnie wkomponowałaś motyw gazetowy w karteczkę dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooow its beautiful

    gré

    OdpowiedzUsuń
  5. W Polsce też pogoda nie najpiękniejsza; miejmy nadzieję, że szybko się rozpogodzi.
    Kartka jest słodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna! Kolorki takie slodziutkie i ten dzieciuś jest na prawdę cute :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka, świeża i pełna wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna, bardzo lubię Twoje prace, są twórcze i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń