sobota, 2 marca 2013

MY DEAR WATSON ..

 ..wybrał się na spacer w słońcu .. :D
Zazdroszczę mu, bo ja okupuje łóżko z paskudnym przeziębieniem i mimo w miarę ciepłego dnia, uziemiona jestem w domku :(














Mój Drogi Watson, to oczywiście najnowsza kolekcja UHK Gallery ! ! ! Te grube, dwustronne papierki tnie się rewelacyjnie i  w moim sklepowym koszyku kolejne zestawy, bo z pierwszego niewiele już mi zostało !
Słonko rzecz jasna też od UHKa.. świeci pięknie o  TUTAJ :)

Pozdrawiam serdecznie,
xxx

13 komentarzy:

  1. Cudne, rewelacyjne karteczki! Świetne połączenie papierków. A ja przesyłam duuuuuuuuuuuuuużo słonka i zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaguś... poezja!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Śliczny kwiatek na tej pierwszej:)
    Zdrówka Ci życzę:) U mnie dzisiaj świeciło słońce i w powietrzu pachniało wiosną;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kartki!!! Rewelacyjne połączenie kolorów, idealne dodatki :) Cuuuuudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach!!!! Jakie cude, ale to juz Ci pisalam!!!! Nie moge sie normalnie od nich oderwac!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś piękne te karteczki a te połączenie kolorów to cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy karteczki są obłędnie piękne, połączenie kolorów to strzał w dziesiątkę :)
    Życzę zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zgrałaś te kolorki! Cudnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się, że te papiery będą tak świetnie wyglądały w połączeniu z żółtym :D
    Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuda! Cuuuda!!! A połączenie z żółtym - MOC!!!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Urzekające połączenie czerni z żółcią!

    OdpowiedzUsuń