wtorek, 14 maja 2013

KARTKA Z TAGIEM..


               Jak w każdy wtorek mam przyjemność prezentować swoje prace na blogu Digital PAPER:)
                   W tym tygodniu po raz kolejny bawimy się z dziewczynami z DT wspólna grafiką:)
    Jeśli jesteście ciekawi innych prac zapraszam na firmowego bloga ..a moja karteczka prezentuje się tak :












Papierki..to moja ostatnia wielka miłość..UHKGallery -Fruits of the Forest -w tym przypadku wykorzystany papierek Wild Strawberry :) Cudny tag z grafika od Janet ,dostępny w TYM zestawie !

P.S. Wiem,wiem..jestem męcząca z tym zdjęciami...zazdroszczę każdemu, kto potrafi zdecydować się na jedno..dwa...ja nigdy tego nie potrafię :P

Pozdrawiam słonecznie
xxx

12 komentarzy:

  1. Przesliczna praca, cudowne kolory i...dobrze, ze dalas tyle zdjec:)Uwielbiam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Rozumiem miłość do tych papierów, właśnie odebrałam przesyłkę i cieszę oczy :) A zdjęć ładnych kartek nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, pięknie wyeksponowałaś grafikę i skomponowałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała :) bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like your works! Thank you for the beauty and talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta wielka kokardka z guzikiem robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne piękno. Dla obdarowanej w każdym wieku. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń