sobota, 29 czerwca 2013

ZALEGŁOŚCI..

                Zaczęło się lato, zaczął się sezon urlopów , dla mnie niestety jeszcze nie i muszę pracować
                                      więcej niż normalnie..stąd troszkę zaległości w postach.
                Moją miłosną karteczkę w czerwieni mogliście widzieć wcześniej na blogu Agaterii.
                        Wykorzystałam w niej mój ulubiony ślubny cytat właśnie z tego sklepu :)









Papierki, to nowy, soczysty "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru :)
Schodkowe bazy, w których się zakochałam pochodzą oczywiście z Papierowej Galanterii.

P.S. Dziś mam przyjemność gościć u siebie kilka scrapowych duszyczek:) Jak się uda przy następnej zaległości wkleję jakąś foteczkę :)

Pozdrawiam serdecznie,
xxx

19 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i piękny cytat...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka. Świetne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kartka :) nie spodziewałabym się, że prawie sam czerwony będzie tak super wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka ...wspaniałe kolory...i ten cytat..Cudo....perfekcyjnie wykonane.Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te czerwienie. Fantastyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, gorąca i dopieszczona karteczka :)
    Życzę Wam wspaniałej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanastyczna kartka i gorrrąca czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna,radosna i wspaniale wyważona praca :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka cudna, a jakbym chciała zbigowac sama to jakie ma wymiary?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jak zwykle AGuś :* znaczy francja-elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna:) nigdy nie robiłam tak soczystej na ślub ale czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna! i ta gorąca czerwień... Boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor papieru jest świetny, piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka, bardzo szykowna, a kolor uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń