czwartek, 22 sierpnia 2013

MOTYLE..

                     ...zawsze kojarzą mi się z latem, kocham lato, a do motylków mam wielką słabość :)
                        W Irlandii ta pora roku już przemija, a ja chcąc ją sobie troszkę przytrzymać 
                                          zrobiłam dzisiejszą karteczkę..właśnie z motylkami.
                       Pomysł na karteczkę nie powstałby, gdyby wcześniej nie wpadła mi w łapki

                                                         cudowna grafika od Janet!

                                       






                          Do wspomnianej wyżej grafiki , "dosiadł " się idealnie pasujący motylek:)
                            Nie czuł się on samotnie, bo zarówno on jak i wykorzystane papierki
                                                 (TEN i TEN )pochodzą z UHKGallery :)
                           Szeroka, pięknie połyskująca wstążka ,to oczywiście LemonCraft !


             Dobrze,że środa już mija..nie wiem jak Wy ale ja nie mogę doczekać się weekendu :)))
Ciepło pozdrawiam i dziękuje bardzo serdecznie za pozostawione komentarze pod ostatnimi postami ;)
                                                                            Buziaki !

11 komentarzy:

  1. Fajna praca, a ten motyl, który przysiadł na wstążce prezentuje się bajecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wakacyjna, bardzo kolorowa, bardzo....motylkowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylki to moje ulubione fruwajce! :) Chciałabym kiedyś dostać taką karteczkę na urodziny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. it's absolutely adorable card!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przecudna!!motyl na środku dodaje uroku całej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIęknie się tu kolory przeplatają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna - rewelacyjnie skomponowane warstwy!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się odznacza ten motyl na kokardzie, cała kartka nieziemska, cudo!

    OdpowiedzUsuń