niedziela, 8 września 2013

KARTECZKA NA JESIENNY ŚLUB..

                           ...w ciepłych kolorkach, z wykorzystaną piękną grafiką od Janet
                                       (zapraszam serdecznie na nasze wrześniowe wyzwanie,info: TUTAJ )
                                               i moim nowym stempelekiem ze sklepu Agaterii.pl.









Papierki to oczywiście moje ukochane UHKi :),Tropical Fruits
a delikatna szyfonowa wstążeczka pochodzi z LemonCraft :)

A jak wygląda u was jesień ?U nas niestety deszczowo..:(((
Pozdrawiam
xxx

15 komentarzy:

  1. Przepiękna! U mnie jeszcze słonecznie, ale jutro ma być deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za oknem była dziś piękna pogoda, ale od jutra zimno i deszcz. Wspaniała kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna kartka! świetny ten wykrojnik z motylkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, nostalgiczna kartka!!! U nas w małopolsce dzisiaj był piękny, słoneczny i bezchmurny dzień, idealny na spacery, oby taki cały wrzesień był:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory jesieni potrfią być piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzyskałaś wspaniały, jesienny klimat! Cudna kartka :) U mnie na razie słonecznie i codziennie +20 stopni, ale od jutra ma być deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka w klimacie okresu na pograniczu lata i jesieni :) Bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka:) Nie przypuszczałam,że te motyle wykrojnikowe mogą się tak pięknie prezentować:)
    Przesyłam promyki słonka z jeszcze słonecznego Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is absolutely GORGEOUS!! Love the soft colors and design :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest...te motylki to wykrojnik? wspaniały!!! A u mnie deszczowo-ale ja lubię tak,przynajmiej jest chęć do skrapowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka! motylki przeurocze, świetny kwiat i fajnie listki zagięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a beautifull card!
    Hugs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń