niedziela, 11 sierpnia 2013

DLA OCHŁODY..

         ..z dedykacja dla wszystkich w Polsce, którym podobno upały zaczynają już dokuczać:P
  Ja ..pomyślałam, że jak zacznę sezon zimowy..to szybciej zleci mi czas do następnych wakacji  :)))
       Mimo, że mój urlop był absolutnie CUDOWNY...czuję jakiś niedosyt..i z chęcią wróciłabym
                                             w ten ciepły zakątek jeszcze na jakiś czas :)

                    Oficjalnie sezon karteczek bożonarodzeniowych uważam więc za otwarty :)








Elegancka pieczątka pochodzi oczywiście ze sklepu Agateria.pl i dostępna jest dla wszystkich TUTAJ

Pozdrawiam serdecznie i wracam do biurka nadrabiać zaległości :)
dziękuje pięknie za odwiedziny i pozostawione słówko
xxxx

9 komentarzy:

  1. Ja tam mogłabym mieć lato 365 dni w roku, skoro mogłabym w samym jego środku oglądać takie cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już?? Ale podziwiać mogę już! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy moment na taką kartkę :] Nie zmienia to faktu że jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, w sam raz na ochłodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, w sam raz na ochłodę. Cudna jest!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest! Ale błagam, nie skracaj lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała świąteczna karteczka :) Te śnieżynki! Aż się chłodno robi ;)

    OdpowiedzUsuń