niedziela, 25 sierpnia 2013

ZIELONA..

                                         czyli taka, jaką tygryski lubią najbardziej :)))))
           Zielony to mój ukochany kolor i chociaż ostatnio mało prac robię z jego wykorzystaniem
                  ..wszyscy którzy mnie znają  wiedzą, że mam do niego wielka słabość :)

                      Kartka wieeeelo warstwowa :P, oczywiście cała w maszynowych przeszyciach,
                                        stempelek z Agaterii i piękna czerwona róża :)
              Przeprosiłam się również z listkowymi dziurkaczami..całe wieki ich nie wykorzystywałam .:P
                                        Ta cudna soczysta zieleń ,to oczywiście papier od UHKa :)
                                                         z kolekcji  My Precious   







                     
                                     Miło mi ,że ostatnia karteczka przypadła Wam do gustu:)
                                         Bardzo miło jest czytać tak pozytywne komentarze!
                                                                 Pięknie dziękuję ,
                                                                          xxx

7 komentarzy:

  1. Woow, przecudna kolory zieleń!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kolor zielony, więc kartka okazała się dla mnie wielką niespodzianką. Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna !! Świetny ten kolor zielony i cała kompozycja super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka w moim ulubionym kolorze i do tego prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo - zieleń magiczna, a róża wygląda tu fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń