czwartek, 8 sierpnia 2013

WRÓCIŁAM ..

 ..z wymarzonych wakacji :))))
 Było CUUUUDOWNIE ! Słonecznie, beztrosko..i leniwie :)
        Jak tylko uda mi się zrobić porządki na dysku postaram się wgrać fotki i kilka wam pokażę .
              Teraz zacznę od zaległości..na początek moja jedna z karteczek dla sklepu LemonCraft ,
               która była juz prezentowana na firmowym blogu :






                              Cudowne kwiatki, kolorowe wstążeczki..sznureczków cała gama kolorów
                 (i wiele wiele nowości !!ja podlinkowałam jedynie te, które wykorzystałam w swojej pracy), 
                                       to wszystko wciąż czeka na Was w sklepie LemonCraft !

              Papierki ,to oczywiście UHKGallery -Tropical Fruits i niezawodne Scrapińcowe napisy :)

Pozdrawiam cieplutko, wypoczęta i bardzo szczęśliwa ,
xxx

8 komentarzy:

  1. piękna :) też dzisiaj cięłam uhki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo soczysta :) piękna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest ta kartka, lubię takie prace, nie za dużo i ze smakiem. A zdjęcia chętnie oglądnę, lubię fotograficzne relacje z wyjazdów, zawsze się można dowiedzieć czegoś ciekawego ojakimś fajnym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, kwiat robi swoje, niczego mu już więcej nie trzeba!!!

    OdpowiedzUsuń