sobota, 6 lutego 2010

WAŻNY DZIEŃ

..bo właśnie dziś postanowiłam założyć mojego scrapowego (i nie tylko)bloga..Jestem niezbyt wprawioną blogierką i zupełnie nie techniczną ,wiec wciąż się gubię z wklejaniem zdjęć.. i wszystkim po trochu..:( Od kilku miesięcy zajmuje się wszystkim ,co zrobić mogą moje łapki..była masa solna i porcelanowa(dziś już tylko na specjalne życzenie),biżuteria..(czasem do niej wracam,tak dla odmiany)..no i teraz tworzenie kart i albumów stało się moją wielką pasją!!:o) Ponieważ w tej dziedzinie dopiero "raczkuje"wdzięczna będę za wszystkie podpowiedzi i rady ,dotyczące moich prac. Teraz spróbuje wkleić parę pierwszych prac ..ih..mam nadzieję ,ze mi się uda ;-)

Pierwsze kartki (i zdjęcia)..były takie sobie..

4 komentarze:

  1. Witam kolejna blogującą emigrantkę ;-)
    chciałam powiedziec, ze czerwona karteczka jest wspaniała! ach ten urok kropek!!!
    pozdro z walii

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    bardzo dziękuję:***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super początki! Świetne!!!:) A te papierki ciemne z zawijaskami-cudne!!! Zakochałam się w nich:)

    OdpowiedzUsuń