czwartek, 10 czerwca 2010

SCRAPUJĄCE POLKI ..

i oczywiście razem z nimi nowe wyzwanie :)Strasznie spodobała mi się ta zabawa:)
Mam tylko jednego pecha ,ze temat na wyzwania pojawia się jak już coś podobnego (często ładniejszego )zdążyłam opublikować wcześniej..tak było i teraz..Karteczki dla Taty,papierek pasiasty i przynajmniej jeden kwiatek - to wymogi. Kilka dni wcześniej zrobiłam kilka karteczek na zamówienie z bardzo ładnym papierkiem i spełniając właśnie te warunki:) ih..ze tez musiałam się pośpieszyć z ich pokazaniem(hiihii)
No ale przecież to super zabawa!wiec wynalazłam szybko coś pasiastego ,zmajstrowałam kwiatki i oto są dwie karteczki(niestety jedna musiałam skasować ,bo jak zwykle nie doczytałam regulaminu i wkleiłam dwie kiedy można tylko jedną...)


 I ów pechowa karteczka:

3 komentarze:

  1. Przepiękne oby dwie :)Ładny papier w paseczki na pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne. Trafiłam Do Ciebie przypadkiem, ale wiem, że często tu zaglądać będę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń