sobota, 5 czerwca 2010

SZOK..

już sama nie wiem,a może sen...Zmęczona jestem strasznie ..ciągnęłam zastępstwo za koleżankę ponad 3 tyg. i w sumie pracowałam po 12godzin...ale zawsze przed zaśnięciem zaglądam na swoje ulubione strony..Zajrzałam oczywiście do TWÓRCZEGO POKOJU..i spotkała mnie tam wielka niespodzianka!Moja karteluszka została wyróżniona w pierwszym "pokojowym" wyzwaniu! Szok normalnie,nie wierzę!
Wielka radość w mym sercu i po tak ciężkich tygodniach ,najwspanialsza nagroda!!!Dziękuje raz jeszcze!!:******
No i oczywiście z dumą zamieszczam banerek:))))



...A może ktoś mnie uszczypnie..?..

7 komentarzy:

  1. To nie sen, Kochana! W pełni zasłużone wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje raz jeszcze:***
    Najzabawniejsze jest to..ze ja zaglądałam wcześniej..i nie widziałam swojej kartki..hiihii

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje raz jeszcze :)W pełni zasłużona nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, Twoje kartki są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! zasłużyłas na to wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń