niedziela, 18 lipca 2010

WYZWANIOWO..

..i nie tylko :)
Dziś dwie karteczki,jedna dla wesołej 10 latki ,druga dla jej mamy ;-) Robiąc pierwszą ,super dopasował mi temat Gosi ,który zaproponowała w swoim wyzwaniu dla "Twórczego Pokoju".Miało być coś wesołego ..letniego..Mam nadzieje ,ze moja kartka jest wystarczająco wesoła i letnia ;-)
Druga,miała na specjalne zamówienie..dla kochającej żony...(Czemu mój mąż niema takich pomysłów?!)Winne papierki idealnie pasują na takie okazje..są takie miłosne..


7 komentarzy:

  1. Pierwsza bardzo radosna z pogodną młodą osóbką.
    Druga slubna bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki :) oby dwie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza naj taka radosna i wakacyjna:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Wrzuć link do karteczki w "Twórczym Pokoju":)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki:)

    Zwłaszcza ta pierwsza:D

    OdpowiedzUsuń