czwartek, 20 stycznia 2011

DLA BABĆ..

..karteczek ciąg dalszy .. ostrzegam, dziś baaardzo duzo fotek,a tylko dwie karteczki.. ;-D
 Tradycyjnie ciężko było wybrać te 'naj', bo tradycyjnie fotki robione na szybko ,w nocy i na drugi dzień były już u zamawiającej.
Kilka poszło w świat bez sesji zdjęciowej..ih..nie mam czasu ostatnio na nic..







Papierki oczywiście ILS-owskie..i czekam na następna przesyłkę..cięłam juz wiele papierków ale do tych mam wielki sentyment ;-D

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za każde pozostawione słówko

buziaki
jaga

14 komentarzy:

  1. Babcie będą zachwycone, bo karteczki są piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki - świetne są te zawijane rogi...jeszcze ich nigdy nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetne dzieła ale tym razem ujęłaś mnie tymi małymi wędrującymi listeczkami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te karteczki, wersja różowa zwłaszcza mi się podoba.

    Pozdrawiam i zparaszam do mnie:)

    http://betti400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły te kartki:) Bardzo podobają mi się wszystkie warstwy i zawijania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. what a precious card i love the papers and the vintage look
    have a wonderful weekend
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ się napracowałaś! Efekt fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu fantastyczne, prześliczne obie!

    OdpowiedzUsuń