sobota, 1 stycznia 2011

NOWOROCZNE PORZĄDKI..

..tzn.kilka karteczek świątecznych, które poszły w świat i wierzę ,ze dotarły do swych adresatów ..

To one









Jest jeszcze jedna..ale ta będzie wysłana z dużym opóźnieniem wraz z mała wymianką .. Niestety w gorączce przedświątecznej nie udało mi się jej wysłać w terminie..Oczywiście pokaże ją troszkę później ;-P

Stary rok zakończył się dla mnie bardzo miło..Dotarła do mnie piękna karteczka od Titanii /jak tylko rozjaśni się za oknem i będę mogła zrobić fotki przynajmniej odrobinkę pokazujące jej urok,to je tu wkleję/ Dziękuje bardzo !!         
Listonosz przyszedł do mnie jeszcze z paczuszka /zaległy prezent pod choinkowy/ ,a w niej uroczy zielony robalek


 Fotka zapożyczona ze strony sklepu,gdzie była zakupiona..szkoda,ze producent nie wkłada już płytki C i muszę troszkę pokombinować z niektórymi wykrojnikami /które tez były w paczuszce ;-D/

Tak wiec w Nowy Rok weszłam z zapałem twórczym i już za chwilkę pomykam do swojego bałaganiku ;-D

Mam tez kilka twórczych postanowień na ten rok ;
1.zakupić cudowne copici i zacząć kolorowanki
2.zrobić przynajmniej jeden album /mam projekty na dwa../
3. spróbować dużej formy/LO/..hmm..pierwsze koty za płoty..ale praktyka czyni mistrza ;-D
4. dokończyć mój obrazek 'półkrzyżykowy' /strasznie mozolnie mi idzie../
5.6.7 .....pewnie jeszcze coś wpadnie mi do głowy ;-P


Pozdrawiam Was Kochane i dziękuję ,za cały poprzedni rok..pozostawione komentarze ..inspiracje..

ściskanka
xxx

15 komentarzy:

  1. Bardzo świąteczne karteczki! I piękny prezent dostałaś - zazdraszczam :P i czekam na prace z użyciem nowego sprzętu! + całą resztę z postanowień noworocznych ;-) Będę tu wpadać - i motywować ;-) ..i jeszcze raz wszystkiego Twórczego na Nowy Roczek :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki prześliczne!
    Ciepło Cię pozdrawiam i życzę pomyślności i twórczych chwil na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, pięknie się prezentują karteczki i pięknie się prezentuje nowy sprzęt :)
    pozdrawiam noworocznie życzę powodzenia w realizacji świątecznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki,super wyeksponowany papier, cudne kolorki.
    Wszystkiego naj naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki śliczne, prezent cudowny i jestem pod wrażeniem jeśli chodzi o postanowienia ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Grażynko-karteczki śliczne:)) Jeżeli chodzi o noworoczne postanowienia - podziwiam dużo tego, jak na początek roku:)) A maszynka wspaniała - teraz czekam na cuda, które z jej pomocą powstaną!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczynki,
    właśnie skończyłam wielkie porządki w moim pokoiku..jakoś tak mi bałagan po świątecznych kartkach pozostał ,a i po przeprowadzce jeszcze kartony nie rozpakowane..może jutro coś zmajstruje;-P
    Hiihiii..Haniu,Grażynka ładne imię..jeszcze nikt na mnie tak nie mówił ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki, w pięknym świątecznym klimacie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był zdrowy, spokojny i baaardzo twórczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest bardzo klimatyczna. Dużo czerwieni - to lubię :) Fajne masz też te postanowienia noworoczne. Ambitne nawet powiedziałabym. Chętnie zobaczyłabym już te albumy i losy, nawet baaardzo chętnie :) Tak więc mobilizuj się moja droga i wypełniaj postanowienia, wypełniaj. Bo są świetne!
    ps. robal... mmmm... :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kartki, no a maszynka marzenie:)
    To Niech Ci się spełniają następne marzenia:) Dobrego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne kartki, swietne papiery uzylas! wow;) i zazdraszczam maszynki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki prześliczne, mają świetnie ciepłe kolorki :)
    Robalek cudo, płytkę C dokupisz i będziesz szaleć ;) Ja swojego próbuję oswoić, ale to nie takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe karteczki, napatrzec sie nie mogę, cudowny papier i dodatki
    Twoja karteczka jeszcze chyba do mnie nie dotarła, z tego co pamietam
    musze przejrzec swoja kolekcje od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kartki:)) musiałaś być mega grzeczna :))ja też o takim marzę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczku cudowne

    życzę miłego wykorzystania prezentu

    OdpowiedzUsuń