niedziela, 13 listopada 2011

KOLEJNY WPIS..

..dziś u mnie i kolejne 3 czekają na fotki :))) Oj,nawet nie wiecie jak bardzo podoba mi się ta zabawa :)))
Może kolejną zorganizuje na swoim blogu?!Co o tym myślicie?






Pamiętacie szkolne pamiętniki, do których wpisywałyśmy się koleżankom w stylu "Na górze róże , na dole fiołki.." ? :P Właśnie tak należało wpisać się w tym "wędrasiu"..u mnie wierszyk inny ale też "szkolny" ;-D

Zapowiada się u mnie pracowity dzionek..i kolejny cały tydzień..Wybaczcie nie zaglądam do Was ale czasu brakuje mi na wszystko..:(((
Wieczorkiem odrobię wszystkie zaległości:****..późnym wieczorkiem...

pozdrawiam cieplutko,
xxx

18 komentarzy:

  1. Piękny wpis, ta czerń i lekko przyciemniony papier, cudo.
    Kilku chwil wytchnienia życzę i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wpis., świetnie ci idzie wpisywanie się do wędrasi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis jest genialny!
    Bardzo taki jakby luksusowy:)
    Fantastycznie też wygląda połączenie
    czerni i jakby kremowego...
    Muszę spróbować zrobić coś w tych barwach
    bo prezentują się znakomicie!!
    A w Twoim wykonaniu to już wogle
    wszystko jest BOSKIE!!!!
    Pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. wpis piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie dobrałaś dodatki, pięknie skomponowałaś - no jak zwykle!
    życzę choć chwilki na oddech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny wpis :)
    jak zaczniesz wędrować blogowo zapisuję się ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wpis! :) Mam nadzieję, że następnym razem nie przegapię zapisów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatycznie!
    Cieniowany papier pięknie prezentuje się z czarnymi, filigranowymi dodatkami :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny wpis :) Podziwiam Twoje prace - zawsze są takie dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojoj jakie cudowności:) wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wpisy są świetne ! Zazdroszczę trochę posiadaczkom tych wszystkich wędrasiów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny wpis. A jeśli chodzi o zabawę wędrasiową na Twoim blogu- jestem ZA;) Wpiszę się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful!! Love the flower, flourish, and your use of ribbon.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach szkolne pamiętniki, żałuję,że żadnego nie zatrzymałam na pamiątkę.
    Teraz w szkołach już się w takie coś nie bawią, a szkoda.
    Wpis piękny :)

    OdpowiedzUsuń