niedziela, 10 lutego 2013

CZARNULKA..:p

 ..i jak widać na karteczce, moje dalsze zmagania z nauką cieniowania...:D

O o zapomnianym przeze mnie stempelku przypomniała mi Hogata, która ostatnio zadziwia nas swoimi cudownymi karnecikami ,wykorzystując między innymi stemple tej firmy:) Jak już sobie o nim przypomniałam to postanowiłam się trochę z nim pobawić :)







Kolorowanek wciąż mi przybywa..czuję też niedosyt markerowy chociaż w mojej skromnej kolekcji jest ok.60 szt.  :D
Wracam do biurka ..tam czeka na mnie pewne zamówienie (męskie), na które zupełnie nie mam  weny..ih...

Pozdrawiam z deszczowej Irlandii
xxx

P.S. Niesamowite jak czas szybko przemija..3 lata temu w lutym pojawiłam się w blogowym świecie:)
Nie uważacie ,że trzeba to uczcić jakimiś cuksami?! :DDD                                                                       

6 komentarzy:

  1. Czarnulka świetna :) śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czarnulka :) Piękny ten kwadratowy wykrojnik z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ta sukienka, makijaż, butki wszystko pasowne;) Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na kolejnym spotkaniu uczysz mnie kolorowania...obowiazkowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow:) boska i z Toba mi sie kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowa sukienka, sama chętnie założyłabym takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń