wtorek, 5 lutego 2013

Ostrzegałam ! :-P


 ..że będzie u mnie wysyp karteczek ze stemplami , które nagminnie kolorowałam ( rewelacyjna terapia na stresy-polecam! :D )Dziś na tapecie uroczy Magnoliowy bobasek..










Tym razem oprócz Promarkerów wspomogłam się Copici ..i już sama nie wiem którymi koloruje mi się lepiej..Ćwiczę dalej i może wkrótce będę mogła się określić :P

Bardzo dziękuje za odwiedziny ,to miłe ,że o mnie nie zapomnieliście :)

pozdrawiam,
xxx
                                       

13 komentarzy:

  1. Aga bardzo ładnie wychodzi Ci "ćwiczenie", czekam kolejne Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka z cudnym stempelkiem :) a kolorowanie, no cóż, perfekcja w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna!
    kolorowanie też rewelacyjne, więc niecierpliwie czekam aż kolejne z zapowiadanych się "wysypią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pokolorowałaś :) a karteczka słodka i śliczna :)ja koloruję tylko copicami i bardzo jestem ciekawa Twojego porównania z promarkerami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ;) ten stempel jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Z jaką starannością jest pokolorowany obrazek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osiągnęłaś mistrzostwo w tym kolorowaniu :P Słodki ten bobas, napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ponownie :) A karteczka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńko!!! a kolorowanie wychodzi Ci na równi z amerykańskimi skraperkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest :) słodycz do kwadratu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka.Kolorowanie wciąga, wiem coś o tym, pokolorowałam sporo stempli tylko teraz nie wiem co z nimi począć.

    OdpowiedzUsuń