sobota, 4 września 2010

PUDROWA..

karteluszka dziś u mnie:) A wszystko za sprawą papierków i stempelków z LEMONADE :) Paczuszka do mnie dotarła w tygodniu i przebierałam nóżkami kilka dni czekając na weekend ,by dorwać je w swoje łapki ;-) Papierki są śliczne i jeszcze ta ilość !!!Po raz pierwszy poczyniłam tez "obierkowe "różyczki..nie wyszły perfekcyjnie..ale "pierwsze koty za płoty" :-)
Dotarła też do mnie przesyłka z rameczkami ze SCRAPIŃCA ,są takie śliczniusie!!! Pierwszy raz zobaczyłam je u Agnieszki i od razu się w nich zakochałam !
Oj,czuje ,że będzie dużo karteczek z ich użyciem!!!

Dziękuje Wam serdecznie za wszystkie odwiedziny!!!!Jest mi miło ,ze zaglądacie do mnie ,a jeszcze milej jak zostawiacie jakiś mały ślad w postaci komentarza!
Całuje:***

p.s.Co do naszego lokum.. z domkami mamy pecha,jeden uciekł nam z przed nosa ,w drugim podczas ogladania pies sąsiadów (wilczur)o mało nie  rozszarpał ogrodzenia ,by dostać się do nas ,a w domku obok ktoś ćwiczył zawzięcie grę na..perkusji ?!Opatrzność nad nami czuwała ;-)
Jutro oglądamy kolejny..mam nadzieje ,ze kciuki Was jeszcze nie bolą?! :***

13 komentarzy:

  1. Kartka bajeczna! A mi te kwiatki nie wychodzą, jakaś ciapa ze mnie:( Twoje są śliczne! Ten Wasz domek już pewnie gdzieś czeka... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, ale tą karteczką zrodziłaś u mnie pewien pomysł ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Gosiu:***
    Z domkiem,wierzę ,ze się nam uda!
    Haniu,już nie mogę się doczekać by zobaczyć jaki pomysł Ci podsunęła moja karteczka:)) ?:***

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna karteczka:D
    zapraszam do mnie!
    www.stonia-quilling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Różyczki wyszły Ci pierwszorzędne :) Kciuki trzymamy, bez obaw :) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. czego się nie złapiesz , to Ci wychodzi , super !
    Ja muszę też spróbować ;-)
    pozdrawiam i życzę szczęścia w poszukiwaniach

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna karteczka:))Bardzo mi się podoba:))
    Paczuszkę wysłałam do Ciebie w środę:))Mam nadzieję,że już w krótce dojdzie:))
    Życzę szczęścia w poszukiwaniach!Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna TA karteczka! I piękne TE poniżej!
    Też chciałabym tak ładnie podniszczyć papier, ale mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta kartka, baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stonia,dziekuje za zaproszenie na Twojego bloga(zajrze napewno)!
    Vairatko,ślicznie dziękuje:***
    G ABRA,dziękuje za odwiedziny :*** a kręcenie różyczek wciąga..juz zrobiłam z nimi następna karteczkę ;-)
    Peniniuś,dzięki Kochana:**** Koniecznie potrzebuje Twój adresik..:))
    elwiro,nic trudnego..skrobie sobie pazurkiem.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatuszki piękne poskręcałaś. No i cała kartka jak lukrowana. Te kolorki... hm... takie miłe i spokojne. Całość bardzo estetycznie i kunsztownie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie:)

    Kwiatuszki są fantastyczne;)

    Mnie kciuki na szczęście nie bolą, więc bedę mooocno trzymała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Heluś,:****Dziękuję !
    Anulka,kochana jesteś:****Trzymaj kciukole,trzymaj!!!!:***

    OdpowiedzUsuń