sobota, 30 października 2010

TWO AND A HALF MEN..

..i dwie i pół karteczki ..Yyyy..tzn.karteczki jak najbardziej trzy ale dwie dla całkiem dorosłych panów ,a jedna dla małego Jasia:)
Wklejam foteczki,oczywiście zaległe(karteczki juz poszły w świat )i wracam do łóżeczka walczyć dalej z grypą..
W aparacie jeszcze masę fotek poprzednich prac..może jak przyjdzie Małż zrobię z tym porządek.Jutro przede mną twórczy dzień,więc zbieram siły:) Oj,nie pamiętam kiedy byłam tak chora..buuuu...

A o to karteczki :
Pierwsza ,na zamówienie .Miała być z "jajem" :) Foteczkę dostałam od mojej kochanej Madziulki ! Na Madzię zawsze można liczyć, znajdzie fotkę na każdą okazję!:*****


Druga karteczka , na wzór karteczki ,która już kiedyś robiłam.Pełna klasyka dla pewnie bardzo eleganckiego pana :

I karteczka dla małego Jasia,który skończył swój pierwszy roczek życia :)


Bardzo dziękuje za wszystkie odwiedziny ,a jeszcze bardziej za każdy ślad Waszej wizyty w postaci komentarza:)
W Dublinie dziś słonko ..ale zimno..brrrrr..

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje karteczki, Twój styl :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda jedna niezwykła karteczka. Dla facetów i dla Jasia bardzo extra trafione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie trzy :) ostatnia słodziuuutka i świetnie pokolorowany obrazeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jak zawsze piękne kartki. Co do obrazków polecam się:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej urzekła pierwsza - ta błękitna krateczka i sexy babka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kartki, wszystkie trzy:)Ale ta pierwsza jest naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie dziękuje za wszystkie odwiedziny :****
    ze zdrówkiem byle jak..kich już Małż..kich już córa..czuje ,ze za chwilkę będę miała szpital w domku:(((

    OdpowiedzUsuń
  8. ja cie padłam normalnie, i to 2 x, raz przy tych kraciastych kwiatuchach, a drugi raz przy tej karteczcie w paski! c-u-d-o-w-n-a!!!
    kochana zdradz nam z jakiej firmy ten cudowny paseczkowy papier? :D

    OdpowiedzUsuń