środa, 21 września 2011

CIĄG DALSZY..

tzn. kolejna karteczka na wyzwanie "3- kwiatowe ":-) na blogu UHKGallery-Inspiracje :)
Karteczka w zasadzie zrobiona ze ścinków , prym wiodą papierki z Galerii Papieru ( Usłane różami ),ale jest i kawałeczek Wenecji :)I tym razem nie mogłam się oprzeć ślicznym Gizmowym napisom i ornamentom :)

Musicie wybaczyć mi ilość zdjęć..ale przy pogodzie irlandzkiej ciężko było zrobić jakiekolwiek..a potem ciężko było wybrać na te "naj" ;-P








Oczywiście po raz kolejny dziękuje za pozostawione miłe słowa pod poprzednimi postami! Tak,tak!!będę wciąż dziękować ,bo cieszy mnie fakt ,że podobają się Wam moje wypocinki i zaglądacie do mnie :****

U mnie w domku pomału zaczynają się choroby i modlę się by nie było jak w zeszłym roku, kiedy to chorowaliśmy wszyscy "w koło" od grudnia do kwietnia :/

Ściskam i życzę miłej nocki ,

xxx

23 komentarze:

  1. jest przepiękna, delikatna, wysmakowana - sam szyk i elegancja :)
    Trzymam kciuki za Wasze zdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - ciąg dalszy, bo nadal tworzysz same cudne rzeczy :) :* karteczka jest przepiękna! taka bardzo, bardzo, bardzo ślubna :) straszliwie mi się podoba i chyba przymuszę mojego Kubę do ślubu, żeby tylko taką od Ciebie dostać ;))) :P

    Życzę Wam dużo, dużo zdrówka :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna karteczka :)
    I nie dajcie się chorobom. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, z wycinankami radzisz sobie rewelacyjnie, bardzo interesująco ją skomponowałaś :)
    Dziękuję Ci bardzo za słowa pociechy :*
    I życzę duuużo zdrówka, w końcu w tym roku dzieciaczki już są starsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, śliczna i jeszcze raz śliczna :)) Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka!
    Ciekawa kompozycja!
    Bardzo mi się podoba!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna jest,taka ze smakiem

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna

    i dużo zdrowia ....bo u nas zeszły rok był podobny - tylko miesiace inne - listopad-styczeń

    OdpowiedzUsuń
  9. w Płocku też dziś "wyspiarska pogoda"... Zdjęcia pięknych rzeczy ogląda się bardzo przyjemnie, więc z radością wybaczamy Ci tę ilość ;)) Piękność! Chciałabym Cię tylko zapytać, czy Ty te napisy od Gizmo malujesz albo tuszujesz czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że jest dużo zdjęć, bo kartka sliczna i można się do woli napatrzeć! Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna. I znowu te perfekcyjne szycia. Podziwiam z całego serca .

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, cudownie skomponowana!!

    Zdrowia życzę- u nas jest podobnie, czasem moja trójeczka na zmianę przeziębiona, a my z mężem razem z nimi;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna:)
    A kwiatki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. och, napatrzeć się nie mogę - śliczna:))
    3mam kciuki by choroby ominęły Was wielkim łukiem:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga dzięki za miły komentarz:* Miło wiedzieć, że ktoś czekał na moje prace:)
    Ja Twoje z zachwytem oglądam, szkoda że nie mieszasz bliżej pobuszowałabym Ci w przydasiach:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo delikatna i wysmakowana :) Bardzo miło się na nią patrzy!!!! A miłych słów nigdy dość!!! I nigdy dość podziękowań za małe piórka dzięki którym rosną nam skrzydła ekspresowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaguś... nie wiem jak ty to robisz ale robisz to cudnie. Twoje prace są idealne!!!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wszystkim dziękuję:)))
    Dziękuje za życzenia zdrówka:***
    U nas dziś słoneczko:)))..fajnie,tak pozytywnie nastraja..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamuńciu ale cudo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Co do chorób-proponuję kurację czosnkową,którą stosuję ponad rok już:D Odpukać-jezdem zdrowa:D Tylko Dzieciaki nie mogą jej stosować,bo to na spirytusie:>

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kartka, aż nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  21. так торжественно и нежно!!!!!!!
    обожаю такие деревянные украшения!

    OdpowiedzUsuń