środa, 28 września 2011

MAŁE CO NIECO ..

     ..mam dziś dla Was:)
Wracając z pracy postanowiłam zaopatrzyć się w jakieś ciekawe gazetki..kręgosłup wciąż boli ,wiec potrzebowałam czegoś by leżało się milej w łóżeczku :) W łapki wpadło mi klika ciekawych numerów ale jeden szczególnie mnie zainteresował..
..bo znalazłam w nim całą masę ciekawych inspiracji na zbliżające święta:





..gratisowe stempelki:)


..na długie zimowe wieczory coś do gorącej herbatki :-D



..troszkę świecidełek(..prawie jak drzewka Pasiakowej,prawda? :P)


..a w dodatku specjalnym wspaniałe papierki dwustronne !!(na zdjęciu tylko kilka)
                                                   To tylko część,uwierzcie mi!
Z myślą o WAS kupiłam drugi numer i jest on do przygarnięcia w moim skromnym CANDY..urodzinowym (cieszyć się będę jeszcze przez rok 3 z przodu) ! Zafoliowany i "nie ruszany" czeka na przygarnięcie:))


      Aby móc wziąć  udział w moim CANDY..
              ..należy pozostawić komentarz po tym postem z informacją o chęci przyłączenia się do zabawy:)
                                           ..wkleić podlinkowane zdjęcie(te wyżej) na swojego bloga :)

          Na zapisy oczekiwać będę do 4 listopada 2011do godz.23.59,
          a   już dnia następnego ogłoszę wyniki    losowania :-)

W Dublinie było dziś upalnie..czyżby przyszło lato?!hiihiii


ściskam
xxx 

258 komentarzy:

  1. Pierwsza ;)) sto lat przy okazji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga druga:D Ależ cudne candy mniaaam!:) Zdrowiej Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka jest BOSKA!!!!! nie przepuszcze okazji i zapisuję się na Candy! muszę poznać tajniki tej choinki ;)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja! i ja!
    kurczę myślałam, że mieszkam w mieście ale takich gazetek to u mnie nie widziałam nigdy. wiocha i ... już.
    więc jestem chętna jak najbardziej na powyższe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego u nas takich gazet nie ma???
    Dobra Duszyczka jesteś, że cywilizację do Polski chcesz wysłać!;-)
    Chętnie przygarnę ten numer!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się zapisuję! u mnie po drodze nie ma takich fajnych sklepów :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany!Kolo takiej szansy przejsc obojetnie nie moge:) staje w kolejce i licze na szczescie :D http://iwonakra3.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja! chętnie;) info umieszczę jutro:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze! No właśnie dlaczego takich gazetek u nas nie ma , buuu...;) Zapisze się , a może się uda:):)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiej okazji nie można przegapić! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i zdrówka życzę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chętnie zaopiekuję się tym cudeńkiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego i zapisuje się na candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, ale z Ciebie szczęściara, tyle cudownych gazetek :)
    Zapisuję się i ja, kto nie próbuje ten nie ma ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również się dopisuję. Bardzo żałuję, ze u nas nie ma takich gazet, a jak są to kosztują koszmarne pieniądze (widziałam takie gazety za 49 zł!!). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooooo jaaaaaaaaaa.... mnie tu nie może zabraknąć :) staję pokorniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze - najlepsze życzenia z okazji urodzin, każde są jedyne i niepowtarzalne, niech więc będą najpiękniejsze.:)
    Po drugie - życzę powrotu do zdrowia, z kręgosłupem nie ma żartów, więc odpoczywaj i wracaj do formy.:)
    No i po trzecie ;) z miłą chęcią dopisuję się po candy, zachęcasz do tego wystarczająco.:D
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie takich cudów nie ma:)Dopisuję się do listy

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaduś... staję w kolejeczce i zdrówka życzę!!!
    http://jolagg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdróweczka życzę i w ogonku staję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo, to i ja się zapisuję!! :* Ostatnio szukałam w polskich sklepach stacjonarnych jakichkolwiek gazetek scrapowych ale NIC nie znalazłam!!

    Życzę dużo zdrowia :* no i wszystkiego najlepszego, wiecznej młodości, pogody ducha, dużo słońca i jeszcze więcej weny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bym chciała z półek sklepowych takie cuda zbierać. Do losowań szczęścia nie mam, ale próbować dalej można:) może akurat...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak miło że o nas pomyślałaś, jaka szkoda że nie ma takich gazetek po Polsku, więc chętnie się dołączę do urodzinowej zabawy, a skoro zbliża się ta magiczna liczba to strzykanie w kręgosłupie świadczy o tym że żyjesz - bo musi coś boleć, ale życie dopiero się zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę,więc staję grzecznie w kolejce i trzymam za siebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętna jestem. Zdrówka życzę i do kolejki wskakuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat z okazji urodzin i wracaj do zdrowia... A gazetkę bardzo chętnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto Lat!!!!!!!!! Może na 4 dni przed moimi urodzinami uśmiechnie się do mnie szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. The papers are so beautiful! I love to win this candy! Thank you for the chance to win.
    hugs,
    Heaney

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana jesteś, że o nas myślisz w chwilach cierpienia... 100 lat w zdrowiu Ci życzę (prawie równolatkami jesteśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj, tak z wyprzedzeniem: "Sto lat, sto lat..i twórczych sił wiele!" :) Poza tym, ustawiam się w kolejce po te cudowności..hmmm.. pomarzyć mogę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego co najlepsze!!! I ustwaiam się w kolejce po te cudowne przydasie!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sto lat!
    I ja się ustawiam po te cuda...

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego
    I ustawiam się w kolejce po gazetkę,pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chcę taką gazetkę! Kalendarz adwentowy w kształcie choinki - powalający!
    Ps. STO LAT w zdrowiu, w miłości i z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego co najpiękniejsze :) !!
    cudowne candy, ustawiam się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdeczności :)
    Gazetka faktycznie inspirująca, chętnie bym ją poprzeglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dużo zdrówka życzę i ustawiam się w kolejkę:) a jaki jest tytuł tej gazetki???

    OdpowiedzUsuń
  39. No to zycze zdrowka i chetnie sie przylacze do zabawy:) pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja sie ustawiam w kolejce .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie zaopiekuję się tą gazetką:)
    Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja jestem bardzo chętna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. to ja życzę, by przy lekturze tak fajnego magazynu plecy wróciły do formy:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Thank you for the chance to win. http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post186696209//

    OdpowiedzUsuń
  45. to i ja się ustawiam w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kurde, też chce takie gazetki u siebie :P
    koniecznie się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też ostatnio myślałam o gazetkach i po czytaniu Twojego posta znów pewnie coś kupię :) Świetna gazetka a Ty Wspaniała iż o nas pomyślałaś. Dziękuję i też chętnie przyłączam się do zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie dołączam do kolejeczki, gazetka świetna.
    A z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń i dużo uśmiechu na codzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja również z ochotą się zapisuję na słodkości
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. cudna ta gazetka z dodatkami, a Tobie należą się ukłony, że pomyślałaś o innych! Zdrowia życzę i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też staję w kolejce :)
    www.kuferekinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. łoł koło takiego kandy nie można "prześć" obojetnie :) Zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  54. o mateńko....to pudełeczko w tej gazetce jest cudowne....oj i stempelki....ech....mam nadzieje że mi się uda....a jeśli (czego nie odpuszczam do swoich myśli)...to czy zeskanujesz albo z kserujesz mi je...zakochałam sie w nim!!!!!:)
    pozdrowionka!:)....i z niecierpliwością czekam na losowanie.....ech....śniąc po nocy ....:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja muszę mieć tę gazetkę! Dużo zdrówka życzę!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Eeeeeeee no ja też chcę wziąć udział w tym przepysznym candy:))) więc się piszę i grzecznie stoję w kolejce - może tym razem mi się uda:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. ustawiam się w kolejce! gazetka wygląda fantastycznie - zazdraszczam tego, że możesz sobie ją kupić w kiosku wracając z pracy... marzenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja z przyjemnością się zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się i trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aga oczywiście, że się zapisuję, bardzo podoba mi się ta gazetka:D
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  61. 100 lat!

    Z przyjemnością staję po takie wspaniałości!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się w kolejce po te cukiereczki!:)Może szczęście mi dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego dobrego! Spełnienia marzeń i wielu inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  64. zdrówka i samego najskrapowszego:* ustawiam się w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  65. i ja życzę samych pomyślności i ustawiam się grzecznie w kolejce po cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Słodkości.Oczywiście zapisuję się.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  67. Mega candy! Tego ciągle w Polsce brakuje :( Oczywiście zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale fajne Candy, oczywiście candyduję:)
    A na "urodzinki" samych słodkości i przyjemności.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  69. Jaguś jak już wróciłam to mam nadzieje, że na dobre i znów do Ciebie będę wracać wciąż i wciąż, a dziś? Prosze zajrzalam i taka piekna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  70. ja się zapisuję z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Tyyyle dobra, zapisuję się i ja! Z wielką nadzieją na posiadanie tych cudów!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow! Jaki smakołyk! Ustawiam się w ogonku, z nadzieją... :)
    Pozdrawiam i życzę zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Jakie cudności! Chciałabym móc dotknąć, poprzewracać kartki i tworzyć!
    Dlaczego u nas tego nie ma?!

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja ustawiam się w kolejce:-) Super candy!

    OdpowiedzUsuń
  75. To ja się zapisuję :)
    xoxox frutti

    OdpowiedzUsuń
  76. Staje grzecznie w ogonku :)
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam sie w tej dlugiej kolejeczce z nadzieje na szczescie w losowaniu.
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  78. czemu u nas nie ma takich gazet? :|
    ustawiam się w kolejce i nie mogę się doczekać losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się z wielką nadzieją, że może mi się poszczęści... z okazji MOICH listopadowych urodzin :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Jejku jaka czadowa gazetka! Ja też chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Z wielką przyjemnością staje w kolejce po tą cudna gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się :)
    obrazek będzie w panelu bocznym po prawej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  83. chętnie przygarnę :) byłby prezent prawie na moje urodziny :))
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Gazetka zapowiada się bardzo ciekawie :)
    więc dopisuję się do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  85. Super... ustawiam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie przygarnę taką kopalnię inspiracji! Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  87. mmmm... jakie cuda ! To i ja się zapisuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Droga Jago, i na urodziny i bez nich życzę Ci wszystkiego co dobre i piękne:) i oczywiście staję w kolejce z ogromną nadzieją na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  89. A to ja też stanę w kolejce po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Grzecznie staję w kolejce, może tym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
  91. Och, to i ja się zapisuję! Przesłodkie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Muszę się zgłosić, bo nagrody są niesamowicie kuszące! Chociaż widzę mnóstwo chętnych. Właśnie zostałam obserwatorem, anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Kusisz że aż wstyd nie stanąć w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Och jakie cukierasy wspaniałe - ustawiam się i ja - pozdrawiam życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Kolejnych twórczych latek życzę i zdrówka przede wszystkim:)
    Ustawię się i ja w kolejce:)
    mikr13@wp.pl
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  96. raz trafily w moje raczki gazetki, ale nie bylo w nich "zaskoczen". Tym razem jest inaczej - te kilka stron sprawilo, ze chce sie ogladac i chlonac to, co w niej jest dalej :->>>> slodkie chwile na specjalne okazje - Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  97. Wszystkiego najlepszego! Oby wena nigdy Cie nie opuszczała ;D.. Pozdrawiam i oczywiście się w kolejkę ustawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. czyżbym zamykała tę imponującą kolejkę? :)))

    OdpowiedzUsuń
  99. hej hej hej
    wreszcie udało mi się blogera zmusić do zamieszczenia komentarza, więc grzecznie się ustawiam w kolejce (czy jest jakas sensowna alternatywa dla bloggera?)

    Cudne te słodkości Jago

    OdpowiedzUsuń
  100. Ooo, jaka nagroda do zdobycia:) chętnie postoję w kolejce:)

    Pozdrawiam serdecznie!
    www.mtn-paolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Też sie zgłaszam i wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. ja również się skuszę, bo zdjęcia zachęcające a święta malutkimi krokami się już zbliżają, więc super byłoby podpatrzeć coś nowego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Małe co nieco powiadasz... hmmm takie smakowite co nieco:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję urodzin bloga i życzę kolejnych twórczych lat :)chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości i zapraszam do siebie na candy z okazji roku:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ustawiam sie w kolejce:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  106. Może mi szczęście dopisze i dostanę od Ciebie prezent urodzinowy :) Pozdrawiam i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  107. Ustawiam się w ogonku kolejki:))) Cudna gazetka!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Uwielbiam wszelkie Candy, więc ustawiam się grzecznie w kolejce! Świetny blog, będę zaglądać. Info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Udało mi się w końcu polinkować zdjęcie ufff :))) bo nie umiałam, ale jak zobaczyłam takie słodkie candy to musiałam się jakoś nauczyć i stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Najserdeczniejsze zyczenia! Spełnienia marzeń! I chętnie przyłączę się do grona chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  111. W takim razie najpierw najlepsze życzenia! Przede wszystkim zdrowia i uśmiechu :)

    A teraz ustawiam się w kolejce po te cudowności!

    Pozdrawiam,
    Asia
    http://asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. 4 listopada mam urodziny...Może tym sposobem sprawię sobie prezent?? Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  113. Ty piszesz, że to skromne candy?! Wow, byłabym zachwycona, gdybymmogła je przechwycić!

    Pozdrawiam i zparasszam na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  114. Naj naj najlepszego, i ustawiam się w kolejce :*

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale piękne candy ja tez się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  116. I jak się nie skusić? Kuszę się i ja:))) Zapraszam też na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  117. To faktycznie świetna gazeta, chętnie się zapisuje na to candy. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  118. Wow, jakie niesamowite candy. Biorę.... w nim udział ;o))))
    Wszystkiego na z okazji urodzin ;o)

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapisuję się :))) także ... mimo iż nie cierpię CHX... uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  120. ...pomysłów nigdy dość, więc się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  121. o kurczaczek.... ale CUDA!!!
    z przyjemnością je przygarnę:):):)
    a z okazji urodzin przede wszystkim zdrowia życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  122. Wklejam zdjęcie i ustawiam się w kolejce. Zapraszam na bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  123. Ojej,,,prawie bym przegapiła takie cudne cukierasy.A skoro losowanie będzie w dniu urodzin moich dzieci to może szczęście się do mnie uśmiechnie :))

    OdpowiedzUsuń
  124. Dołączam do zabawy :-) Zapraszam do mnie na Candy http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Cudne candy , oj jak w końcu bym chciała wygrać:))
    ale chętnych sporo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Wszystkiego najlepszego! :-)
    A takie cukieraski chętnie bym powitała u siebie :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. Po taki cukiereczek warto swoje odstać w kolejce,pozdrawiam i wszystkiego dobrego-mari- sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Uwielbiam gazetki. Z moimi zeszłorocznymi nie mogę się rozstać i ciągle je wertuję :) Ta do gustu przypadła mi bardzo i byłoby miło, gdyby zagościła wśród moich. No i oczywiście urodzinowo - Happy Birthday !!! Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  129. tak bym chciała,żeby w Polsce były takie gazetki... ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Zapisujemy się na cukiereczki pierwszy raz - byłoby cudownie wygrać :)

    www.szkolnapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. ale ogonek:) chętnie się zapiszę po takie cudo:)
    ale byłaby by niespodzianka-4.11 mam urodziny:)
    pozdrawiam
    www.dzielamadame.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Ojojoj... Tylu tu chętnych :) Ale może się uda...
    Zapiszę się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  133. Czemu w Polsce nikt czegoś takiego nie wydaje? Spróbuję szczęścia... :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Wszystkiego najlepszego i spełnienia wszystkich marzeń:)
    Chętnie ustawiam się po takie wspaniałości;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ja też chęnie stanę w kolejce:)
    Pozdrawiam
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  136. Z "lyzwa" w TP byl "wielki poslizg":(
    ,moze tym razem sie uda,Zapisuje sie z wielka przyjemnoscia na to"przepyszne" candy!

    OdpowiedzUsuń
  137. Wszystkiego dobrego!!:)
    Ja również zapisuje się bardzo chętnie na Twoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Z wielką chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Przede wszystkim zdrowia życzę :)
    A po gazetkę chętnie się ustawię.

    Pozdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  140. Wszystkiego naj... naj... i spełnienia marzeń:)
    Gazetka cudowna i tak po prostu w kiosku - zazdroszczę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. O taaak... przepyszne cukierki!! Zdrówka życzę i w kolejce grzecznie staję :)

    OdpowiedzUsuń
  142. i ja się dopiszę :)
    info jest na moim bizuteryjnym blogu 'Myosthis'

    OdpowiedzUsuń
  143. nie może być inaczej - ustawiam się w kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Z wielką ochotą się zgłaszam po te cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Z wielką radością zapisze się po takie cukierki ;o)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Uwielbiam robótkowe gazetki. Dużo kupuję, ale o zagraniczne u mnie w okolicy raczej trudno. Wpadłaś na świetny pomysł kupując drugi egzemplarz. Przy okazji dużo dobrych pomysłów, zdrówka i radości z okazji Urodzin. Pozdrawiam serdecznie - Maria

    OdpowiedzUsuń
  147. i ja chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Super candy więc i ja chętnie wezmę udział :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Sto lat :)
    Kolejka długa ale spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  150. какая прелесть!!!!!хочется верить в удачу!!!

    OdpowiedzUsuń
  151. cudeńko cukiery, przyąłczam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  152. To i ja swą skromną osobę ustawię w kolejce :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  153. Przyłączam się i życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  154. o matulu strasznie długa ta kolejka ale ponoć szczęściu trzeba pomagać to się ustawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  155. I ja jestem chętna- gazetka super:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  156. Witam! Chętnie przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam koleżankę!

    OdpowiedzUsuń
  157. To ja też jeszcze chętnie się tu dopiszę! Gazetka jako cukieras - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  158. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia życzę i bardzo chętnie ustawiam się w kolejeczce, bo gazetka cudna i już czas pomyśleć o świętach
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  159. Na blogu już informacja, a ja ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  160. swietne Candy, az nie mozna sie nie zapisac!
    pozdawiam i zapraszm na CANDY do mnie:)
    http://earringzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. a ja w końcu zawędrowałam na Twojego bloga :)
    przykro mi z powodu kręgosłupa, zdrowiej jak najszybciej :)
    a gazetka mnie zaciekawiła...

    OdpowiedzUsuń
  162. Dopisuje się bardzo chętnie. Dodałam do swojego bloga info :)Świetny pomysł z tym candy i czasopismem jako fant. Przydatnej literatury nigdy za wiele. pozdrawiam z Niemiec i dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  163. Cudna gazetka i te dodatki :).

    Mam nadzieję, że to ja będą tą szczęściarą, która ją otrzyma :).

    OdpowiedzUsuń
  164. Dopiero zaczynam swoja przygodę z blogowaniem. Zabawa candy bardzo przypadła mi do gustu i jak widzę takie super przydasie to nie mogę się oprzeć :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  165. Gazetka jest świetna :)))
    Z przyjemnością staję w tej bardzo, bardzo... długiej kolejeczce i czekam na szczęście :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Podoba mi się takie źródło inspiracji:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  167. Z ogromną chęcią zgłaszam się do udziału w zabawie :-)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  168. ustawiam się po cukierki :) Zapraszam na moją skromną rozdawajkę
    Pozdrawiam marrika91

    OdpowiedzUsuń
  169. O jej, jakie kuszące słodkości. I ja chętnie stanę w kolejce a może to właśnie do mnie uśmiechnie się szczęście? ;)

    Wszystkiego dobrego! Szczęścia moc i zdrówka siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Cuda, cudeńka i ja sie zapisuję !!

    OdpowiedzUsuń
  171. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam i zapraszam na słodkie do siebie!
    http://kaniewska.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  172. o rrrany ale kolejka!! zapisuję się i czekam na losowanie, zapraszam również do siebie: http://kartkolandia.blogspot.com/2011/10/niebianskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  173. ale cudowne !!
    Dalszych wspaniałych lat blogowania,buziaki
    jaga

    OdpowiedzUsuń
  174. Ja także ustawiam się w kolejeczkę ;)
    http://candy-maluutka.blogspot.com/2011/10/16-rozdanie-u.html

    OdpowiedzUsuń
  175. Wskakuję do tej długaśnej kolejki....
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  176. Ustawiam się po cukierasyy :))
    http://jokerowa-rzeczywistosc.blogspot.com/
    mail : kasiab-10@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. o jejku ależ tu pyszności
    to ja się zapisuję w kolejkę :)
    http://handmadejoasi.blogspot.com/2011/10/candy-u-jagi.html

    OdpowiedzUsuń
  178. Skrapmaniaczki przyłączają się. Informacje o Candy na blogu:
    http://naszescrapki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  179. nie cierpialam irlandii, gdy tam mieszkalam, ale tego akurat nie mozna jej odmowic, ze tego typu gadzety maja niekiedy o niebo lepsze niz u nas :)
    pozdrawiam cieplo, Lakuna
    http://papiermania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. Wszystkiego najlepszego :) Nigdy nie oglądałam takiej gazetki, z chęcią przygarnę :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  181. Śliczności takie, że aż nie mogę sobie odmówić i mimo ogromnej ilości zainteresowanych ja też zgłaszam się po te wspaniałości. Pozdrawiam, emisart.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. wow!! super ! a jaka kolejka:D dzięki temu candy trafiłam na Twojego bloga i się porozglądałam i chyba jednak wsiąkne tu na dłużej:P http://pelnaszuflada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  183. Dla takiej początkującej scraperki jak ja taga gazetka to prawdziwy rarytas ;) z chęcią przygarnę i zrobię dobry użytek :)

    http://swiat-brunetki.blogspot.com/2011/10/candy-u-jagi.html

    OdpowiedzUsuń