sobota, 10 września 2011

KARTECZKI NA CHRZEST

..w kolorze srebra.Tym razem zero scrapowych papierów :)
Wiele znanych mi twórczych dziewczyn lubi pracować tylko z papierem wizytówkowym (np.Hogata)..Kusiło mnie to strasznie od dłuższego czasu, więc musiałam spróbować i ja :-P
Przeprosiłam się też z moimi folderami do wytłaczania..które od nowości leżały nie naruszone :)
Dla kogo karteczki są przeznaczone rozróżnić można po kolorze wstążeczek:)








Zdjęcia troszkę przekłamują kolory.W Dublinie dziś strasznie wieje i raz świeci słonko,a po chwili wiatr przypędza chmury..biegałam dziś z aparatem po całym mieszkaniu w poszukiwaniu dobrego światła..ale nie bardzo mi się to udało :-/

    Dziękaski serdeczne za odwiedziny i każde miłe słówko:***..Jak nie stchórzę ,jutro ważne wydarzenie w moim życiu,więc trzymajcie kciukole:)))

xxx

44 komentarze:

  1. O matko, jakie fantastyczne :D aż mam ochotę je od Ciebie zgapić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. One są po prostu cudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki:)Niezwykle eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. (przepraszam, jezeli ten komentarz dodaje poraz kolejny, ale cos mi sie w przegladarce kaszani).

    Bardzo pieknie wykonane kartki :) Beda napewno cudna pamiatka z chrzcin. Dziekuje rowniez za mile slowa i odwiedziny na moim blogu www.the-red-kitten.com. Pozdrawiam,
    An.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne kartki - pomysł z wycięciem tłoczonego papieru wymiata totalnie!!!!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie śliczna...wspaniale tworzysz! Podziwiam!!
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blog. Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś bądź dzielna !!!! Ja prawdopodobnie się tam pojawię to może sobie pogadamy??? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...
    ...
    zaniemówiłam z wrażenia... są przepiękne!
    A moje kciuki masz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!! Miło mi, że się inspirujesz moimi pracami :)
    Jago, tylko dlaczego u Ciebie na blogu jakieś dziwne strony z reklamami się otwierają kiedy klikam w posty? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie dziękuję wszystkim!!!
    Hogato,już kiedyś pisałam o tym:(((Nie mam pojęcia co się stało..Drażni to i mnie bardzo:/
    Mój laptop idzie wkrótce do przeglądu więc zapytam !

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze ze sie przeprosilas z folderami bo wspolpraca idzie wam swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. subtelne, eleganckie. po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie śliczne -pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, eleganckie i bardzo oryginalne. Tłoczenia na papierze wyglądają znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki są przepiękne! Wspaniale, że sięgnęłaś po foldery, bo wykorzystałaś je fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I oczywiście trzymam kciuki, chociaż nie wiem, czy nie za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujące kartki, urzekają swoją prostotą, elegancją, nieprzeładowaniem i ciekawą fakturą :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne karteczki - subtelne i bardzo eleganckie!!! i świetnie wygląda ten wytłoczony papier wycięty dodatkowo!!!

    i kciuki trzymam za ważne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jestem pod wrażeniem
    Są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne :) Kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudne, pomysł wycinania wytłaczanek niesamowity

    kciuki oczywiście zaciskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Baaardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kartki. Szczerze to nigdy w życiu tak pięknych nie widziałam. Jestem pod mega wrażeniem....

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne są te kartki. Ja tak sobie myślę, że jak się ma wykrojniki i wytłaczarki - to żaden specjalistyczny papier nie jest koniecznie potrzebny. Ty to udowodniłaś ;o))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ło matulu!!!!! One są BOSKIE normalnie!!!!! A jakie Ty piękne kokardy wiążesz:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne!!! I te trzy kwiatuszki!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszły te tłoczenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Są wspaniałe, jednak kartki na chrzest w bieli maj,ą swój niepowtarzalny urok:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jakie one piekne, w sam raz na najblizszy czas dla naszej niuni ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te karteczki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie cudowne :) Z folderami do wytłaczania wyszło znakomicie. Bardzo eleganckie i śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń